Nothing wrong with you.

Fett skön dag!
Började med världens segaste timmar i skolan sen drog jag och träffa Viola :D Jag tog inte med kameran så det blev inga bilder :/
Vi hade som vanligt en massa att prata om och såklart så åt vi. Först på donken och sen på ett fik där vi åt Semlor, mmmm! Det har tydligen kommit in 6 olika sorters semlor. Haha, crazy!
Jag fick nästan ont i magen av allt skratt. Rolig brud! :D


Jag sitter på min säng nu och ska snart packa klart väskan o tvätta mitt ansikte. 
Facial scrub för ansiktet. Skit bra.
Jag målade mina naglar för några dagar sen, i fransk manikyr stil fast rött längst ut. Flash :) Ska nog limma på mina sista hjärtan, blommor o annat jag har kvar av mitt nagel flash..Hahah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0