:)



I livet lär man sig att aldrig ta något/någon för givet.
Jag uppskattar allt du gör för mig.
 Inte många killar skulle sitta till halv 5 på morgonen och prata fastän han ska jobba dagen efter jätte tidigt bara för att det blitt tågförsening för mig. Inte många killar skulle orka vara i en skoaffär fett länge med ett cp som jag bara för att hjälpa till att försöka hitta skor jag gillar. Inte många killar skulle ligga uppe tills jag somnar bara för att se till att jag somnar och sover gott. Inte många killar skulle ta sig tiden att förstå vad jag har gått igenom på ett sånt förstående sätt som du gör.
Inte många killar skulle göra allt du gör för mig & finnas där i alla väder, oavsett dag.
'
Du är som ingen annan & jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: ElvisPelvis<3

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeee<3 Älskling, det finns ingen som min plinsessa heller, allt jag någonsin gjort för dig förtjänar du och mycket mer, du är den bästa tjejen i hela världen älskling. Det är tack vare dig jag kan vakna med ett stort leende på läpparna och gå och jobba varje dag. Du finns i mina tankar och i mitt hjärta vad jag än gör varje dag. Det känns så sjukt speciellt att få vara med dig varje gång, mina ögon fylls med tårar när jag ser att du ska åka och att jag får vara utan dig i två veckor, det känns i hela hjärtat varje gång<3:( jag önskar att jag kunde träffa dig varje dag, Jag önskar att jag fick se dit vackra leende så fort jag vaknar, Ingen i världen är som du och jag hoppas på en framtid med dig älskling ända tills vi blir gamla och skrynkliga haha, Då vill jag kunna sitta bredvid dig och hålla dig i handen och kunna skratta och prata om allt i livet, Och det bästa av allt är att jag kommer fortfarande kunna se ditt vackra leende, Det kommer förlänga mitt liv varje gång<3 Jag älskar dig så sjukt mycket min vackra Emily, Tack för att du finns i mitt liv och gör det så mycket bättre varje dag<3

2011-01-08 @ 01:19:45
Postat av: K

skönt att höra att du äntligen har hittat din andra halva.. det gör mig glad. All lycka till dig! :)

2011-01-19 @ 02:04:14
Postat av: Emily :)

tack så jätte mkt, vem du nu är! :D haha :)

2011-01-19 @ 11:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0