The true about love.

Ibland har man en jävlig vecka. Ibland orkar man inte. Ibland funkar inget som det ska..
Well, så verkar det vara den här veckan. Den har sugit bananskal helt rakt igenom.
Och just nu, just i denna minut så har mina grannar som bor ovanför mig fått för sig att börja borra, spika, hamra.. ?
Jag ska gå lägga mig om kanske 1-2 timmar för att jag ska jobba imorn mellan 10.15 - 15.15.. Hm.. Det är inte lätt att bo på ett ställe där folk inte jobbar och ba sitter hemma och kliar sig i röven så dem inte behöver tänka på andra som har saker att göra..haha -.-


Imorgon åker min älskade syster bort och är borta i en vecka. Ibland känns det som att vi har tvillingsjälar inombords, just för att vi e så tajta och på nåt konstigt sätt kompleterar varandra. Som två pusselbitar som behövs för att pusslet ska kunna falla på plats. Haha,shit. Jag skulle döö om jag inte hade min syskon ♥


Ärligt talat så vill jag bara att den här veckan ska va över så att det kan bli tisdag och Pelvis kan komma hit och sen blire bulgarien och jag slipper allt skit här och jag kan chilla ifrån allt och jag kan leta efter stora munkar att fota i bulgarien så jag kan reta min syster när jag kommer hem och ja... :) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0