Dag 12 – 10 saker du inte visste om mig.

1. Jag bryr mig inte om att jag inte följer vårat ideal och är smal. Vem bryr sig vad andra ska tycka om ens kropp, det är du själv som ska acceptera den precis som den är :)

2. Jag är väldigt öppen med att prata om sex. Det är en naturlig grej, alla göre, alla gillare så jag fattar inte varför folk ska göra värsta grejen av det och skämmas så fort dem hör ordet sex.

3. Jag har ont i magen väldigt ofta. Ibland kan det va flera ggr varje dag under en hel vecka. Det är en äcklig och jobbig smärta som gör att man hellre vorde död ibland.

4. Jag älskar bondgårdar! Hahaha, det är fett kul att mata får och grejer , som en liten bonde :D xD

5. När jag går på toa brukar jag alltid ha med mig en bok, en tidning, datan eller mobilen. För jag tycker det är fett tråkigt att göra sina behov, det kan ta för lång tid ibland och jag pallar inte :D

6. Mat är min passion i livet ♥

7.
Jag ÄLSKAR att trycka finnar! HAHAHAH :D

8. En av mina större drömmar är att flytta utomlands och om jag får barn, uppfostra dem i ett annat land :)

9. Finns du där alltid - så finns jag med. Finns du bara där när det passar ,  slutar jag med tiden att bry mig.

10. Tror på det övernaturliga & det alla tvivlar på :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0