.

Hej schära barn!
Det va inte igår (hejsvenne) men jag har haft lite att göra oså.
Jag har hunnit hänga med min kära matvän Viola ♥, haft mina sista introdagar och i torsdags kom min kära plast muslim hit och va här tors-sön. :)
Och fick veta att min älskade Juhänna har kommit hem från USA oxå, måsteträffasnart! ♥ :D

Det har vatt fett kul att umgås med min bebis nu när ingenting känns speciellt bra. Även om han inte förstår alltid så finns det inget bättre än att skratta (åt) med någon som betyder väldigt mycket. Som nu, jag sitter och smsar med honom samtidigt som jag bloggar :D Han skrev att han håller på att kvävas på tåget, det är ju så varmt och istället för att tycka synd om han så frågar jag hur långt det är kvar tills han e framme när jag vet att det inte va så fett längesen han åkte, HAHAH :D



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0