.

Heelloo.
Känner mig död. I helgen ska jag jobba fre-sön. Segt.
Iaf, idag har det handlats en del saker. Både till mig själv, till hasse och till Pelvis. Hasse och Pelvis fyller år i helgen, skit bra att jag ska jobba då. Eller nej.
Jag pallar inte skriva hur dagen har varit, lägger ut bilder på sakerna som handlades istället för att fortsätta skriva grattis kortet till Pelvis. Förra året så fick han ett skiiiiiiiiiit stort grattis kort där jag hade skrivit massa text på båda sidorna. Kortet va nästan större än mig, hahaha... Fifan va jobbigt det va att skriva, men värt :D Jag älskar ju att skriva :)
















Kommentarer
Postat av: Petra

mycket fint du hitta :D

2011-07-02 @ 23:04:37
URL: http://enbartpetra.blogg.se/
Postat av: Emily :)

haha ja eller hur!! :D:D:D

2011-07-04 @ 00:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0