Dag 10 – Bloggfavoriter.

Jag läser faktiskt bloggar, även om det inte verkar så brukar inte kommentera oså, pallar inte...hahah xD

Det krävs lite mer för att jag ska va intresserad, man måste sticka ut och inte bara skriva om sin vardag och sin omgivning. Bloggarna jag läser oftast ; 

www.amps.blogg.se - Angelica, världens sötaste :) ! Jag älskar sättet hon skriver på. Fett bra att uttrycka sig och sätta ord på sina känslor :D

* www.dedeprivat.blogg.se - Skit intressant blogg, just för att han skriver om sånt jag gillar och inte känner något behov av att tänka som alla andra :)

*
www.kandylandy.se - Älskar hennes stil ärlikamed älskar hennes blogg :D 

* www.lardigteckna.blogg.se - Jag brukar mest kolla denna blogg för att hon ritar så jäääävlaa fiiint!

http://blogg.svt.se/anagina/ - Läser inte den hela tiden, men skööönaste bloggen! Fan va man garvar.. hahah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0