Wordless.

I helgen har jag haft världens mysigaste helg med världens finaste tönt Pelvis ♥
På fredagen försökte vi först hitta till fjärilshuset, hahah vilken fuckin katastrof!! Men det va roligt att åka runt xD
När vi väl hitta rätt så va vi där en stund, skit flashiga fjärilar och fiskar :D Mot kvällen drog vi till mitt kära cepebarn Juhänna. Vi hjälpte henne att köpa grejer till en fest, hon skulle va en sagofe. Moget :D Sen svulla vi sönder hemma hos henne med glass, chokladsås, banan och grejer :)
På lördagen chillade vi en del, pluggade en del, köpte massa godis och kollade på Eric gay Saade :) Jag ville titta på hela min min tönt somnade på min axel, hahah sweet :D
På söndagen chillade vi (jag) mest och sen åkte vi in till sthlm för Pelvis tåg :[

Det har känts sjukt jävla skönt att få göra annat än skolarbeten. Jag e så trött på att bara ha idioter omkring mig. Alla människor som egentligen borde hjälpa mig bara gnäller och e dumma i huvet, sad but true. Kan ju säga att det finns för många lärare på rodengymnasiet som borde få sparken. Toapapper e bättre , haha :)
Man mår fett dåligt och får ba dålig energi av bittra människor, e så trött på dem. Synd att man inte kan göra sig av med såna människor och bara leva med bra, normala och trevliga människor.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0